Jūs esate čia: / Pagalba

Pagalba

Mūsų darbo laikas 

Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@amarket.ltpriimami visą parą, visomis savaitės dienomis. Skambinti ir klausti galite darbo dienomis, nuo 9 iki 18 val.

Instrukcija pirkėjui

 

Pirkti prekes amarket.lt e-parduotuvėje yra paprasta. Reikia atlikti 5 žingsnius:

 

 1) krepšelis;

 2) pristatymas;

 3) mokėjimas;

 4) užsakymas;

 5) patvirtinimas.

 

1. Krepšelis

 

Prekių ieškokite prekių kataloge arba „Prekių paieškos” laukelyje įvedę prekės pavadinimą, kodą ar kategoriją. Naršykite po prekių grupes, rūšiuokite jas pagal kainą, pavadinimą ir gamintoją. Prekes galite palyginti arba rekomenduoti draugui. Išsirinktą prekę įdėsite į krepšelį, paspaudę mygtuką „Į krepšelį“. Jei norite įsigyti daugiau prekių, toliau tęskite paiešką. Norėdami Jūsų krepšelyje esančias prekes įsigyti, spauskite mygtuką „Peržiūrėti“.

Galite keisti savo krepšelio turinį ir užsakomų prekių skaičių. Prekių kiekį pakeisite į lauką „Kiekis“ įrašę norimą skaičių. Iš krepšelio prekę išimsite šalia nuotraukos paspaudę mygtuką „x“. Pasitikrinę savo prekių krepšelį, spauskite mygtuką „Sekantis žingsnis“

 

2. Pristatymas

 

Prekes galite įsigyti prisiregistravę mūsų elektroninėje parduotuvėje. 

 

a) Jei esate registruotas vartotojas, prisijunkite ir iš karto pereikite į kitą etapą. Spauskite mygtuką „Sekantis žingsnis“.

 

b) Jei norite tapti registruotu vartotoju, skiltyje „Naujiems klientams“ spauskite mygtuką „Prisijungti“. Įrašykite visus reikiamus asmens duomenis.


Registracija suteikia šias galimybes:

 

·         Jūsų adresų informacijos administravimas;

·       Galimybė patikrinti Jūsų užsakymų būseną;

·       Jūsų užsakymai;

·       Asmeninė atmintinė;

·       Asmeninis pageidavimų sąrašas;

·       Naujienų el. paštu užsakymas;

·       Naujienų el. paštu nustatymai.

 

3. Mokėjimas

 

Elektroninėje parduotuvėje amarket.lt atsiskaityti už prekes galite banko pavedimu į nurodytą sąskaitą. Pasirinkę vieną iš būdų, spauskite „Sekantis žingsnis“.

 

4.Užsakymas


Pasitikrinkite, ar teisingai užpildėte užsakymą. Paspauskite, kad susipažinote su taisyklėmis. Patvirtinę užsakymą, spauskite mygtuką „Patvirtinkite“.

 

5. Patvirtinimas 

                                                                                      

Patvirtinus užsakymą matysite kokią sumą ir į kokią sąskaitą mokėti. Apmokėti reikia per 48 valandas bet kuriame banke. Neatlikus pavedimo per nurodytą laiką, prekių rezervacija bus anuliuojama.


Užsakymą pradėsime vykdyti tik gavę Jūsų apmokėjimą. Apie tai Jus informuosime el. paštu. Prekė Jums bus pristatyta per 3-6 darbo dienas.

 

Prekių užsakymo vykdymas

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu nusiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu negavote laiško, - užsakymas atliktas neteisingai. Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikras, kad užsakymas yra vykdomas

Užsakymo panaikinimas 

Galite panaikinti užsakymą, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.

Prekių pristatymas

 

Kiekvienas užsakymas įvykdomas kaip įmanoma greičiau. Kiekvienu atveju dėl pristatymo Jus informuosime telefonu arba el. paštu.

Garantijos  

Už prekės taisymą atsakingas garantijoje nurodytas pogarantinio aptarnavimo servisas. Jei prekė sugedo, skambinkite garantijoje nurodytu telefonu arba pristatykite prekę į servisą garantijoje nurodytu adresu. Iškilus neaiškumams kreipkitės į amarket.lt telefonu (8-37) 330251 arba rašykite el. paštu info@amarket.lt.

Prekės su defektais pakeitimas.

Jei norite prekę pakeisti, kai Jums prekė buvo pristatyta jau sugadinta (gamintojo, transportavimo brokas), prekę pakeisime kita ta pačia preke. Siuntos gabenimo išlaidas apmoka amarket.lt.

Telefonas pasiteirauti 8-37 330251 darbo dienomis nuo 9 iki 18 val.